Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΕΜΑΣ



✟...Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΕΜΑΣ...


Εγώ είμαι Πατέρας, εγώ Αδελφός, εγώ Νυμφίος, εγώ Οικία, εγώ Τροφή, εγώ Ένδυμα, εγώ ρίζα, εγώ Θεμέλιο, κάθε τι το οποίο θέλεις Εγώ, για να μην έχεις ανάγκη από τίποτε.
Εγώ και θα σε υπηρετήσω, γιατί ήρθα να υπηρετήσω, όχι να υπηρετηθώ.
Εγώ είμαι και Φίλος, και μέλος του σώματος και Κεφαλή και Αδελφός, και Αδελφή και Μητέρα, όλα Εγώ.
Αρκεί να νιώθεις οικεία απέναντί μου.
Εγώ για σένα έγινα Φτωχός, έγινα και Επαίτης, για σένα ανέβηκα επάνω εις τον Σταυρόν και τάφηκα.
Στον Ουρανό ψηλά για σένα παρακαλώ τον Πατέρα.
Κάτω στη γη στάλθηκα από τον Πατέρα ως μεσολαβητής για σένα.
Όλα για μένα είσαι συ... και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος του σώματος.
Τι περισσότερον θέλεις;
Γιατί αποστρέφεσαι Αυτόν που σε αγαπά;


Αγίου Ιωάννου Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως του Χρυσοστόμου
απόσπασμα εκ της οστ´ (76) ομιλίας αυτού εις το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον 24,16-31 (ΕΠΕ τομ. 12, σελ. 34)