Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΙΑΣ ΜΑΝΑΣ!





Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΙΑΣ ΜΑΝΑΣ

Θεέ μου πολυαγαπημένε
θερμά Σ’ ευχαριστώ,
που μάνα μ’ αξίωσες να γίνω
και να Σε υπηρετώ
!
 
* * *
Μου έδωσες από αγάπη
ένα δώρο θεϊκό…
Αγγελούδι τρυφερό μου μοιάζει,
το μωρό που τώρα εγώ κρατώ!
* * *
Αξίωσέ με μόνο
άξια μάνα να γενώ,
της δικής Σου μάνας Παναγίας
τ’ άγια βήματα ν’ ακολουθώ!

 * * *

* * *
Εκείνη ας με κατευθύνει
σοφά και συνετά,
το μωρό αυτό να μεγαλώσω
μες τη δική Σου αγκαλιά!

* * *
Στην απαλή μικρή καρδιά του
στάλαξε την αγάπη Σου σαν δροσιά,
όλο τον κόσμο ν’ αγαπάει
δίχως κρίσεις και ψευτιά.
* * *
Στα ματάκια του κάνε να λάμπει
της δικής Σου χάρης το φως και η χαρά,
για να σκορπίζει σ’ όλους του τριγύρω
ουράνια γαλήνη και ειρήνη θεϊκιά!

* * *
Θεέ μου, το παιδάκι μου, σε ικετεύω,
απ’ το χέρι Σου να το κρατάς,
κακό ποτέ του να μην πάθει
και μόνο Εσένα πολύ να ΑΓΑΠΑ!

(ποίημα π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)