Κυριακή 26 Απριλίου 2015

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ χωρίς γέλιο...


ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ χωρίς γέλιο...




- Είστε μια χαρά! Δεν σας βρίσκω τίποτα, λέει ο γιατρός στον άρρωστο.


- Όχι γιατρέ. Δεν είμαι καλά. Έχω μια πλήξη. Δεν μπορώ να γελάσω. Δεν μπορώ να χαρώ.

- Δοκιμάστε να ζήσετε λίγο στο ύπαιθρο, στον καθαρό αέρα, συμβουλεύει και πάλι ο γιατρός.

- Μα ζω πάντα σε εξοχή.

-Τότε ακούστε! Εδώ κοντά παίζονται οι κωμωδίες του Μολιέρου. Είναι ξεκαρδιστικές. Να πηγαίνετε συχνά. Θα σας κάνει καλά αυτό το γέλιο.

- Ευχαριστώ, γιατρέ. Μα σας βεβαιώνω, δεν θα μου κάνουν καλό ούτε οι κωμωδίες του Μολιέρου. Γιατί... είμαι πρωταγωνιστής στα έργα του! Κι ενώ σκορπίζω το γέλιο σε χιλιάδες ανθρώπους, εγώ ζω μέσα στη μελαγχολία και στην πλήξη...

* * *
Δεν είναι απίστευτο να σκορπίζεις το γέλιο, την ευθυμία παντού κι εσύ ο ίδιος να πάσχεις από πλήξη;



 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΧΑΡΑ;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 Υπάρχουν πλήθη ανθρώπων γύρω μας, που ενώ έχουν όλες τις εξωτερικές χαρές, δεν είναι πραγματικά ευτυχισμένοι και τρέχουν στους ψυχίατρους.
Υπάρχουν πάλι άλλοι, που ενώ στερούνται ακόμη και την υγεία τους, νιώθουν ευτυχισμένοι. Γιατί, μόνο αυτός που έχει ασφαλίσει την ψυχή του στα χέρια του Σωτήρα Χριστού, θα νιώσει αληθινά ευτυχισμένος!

Αν κι εσύ φίλε μου, χάσεις κάποτε από απροσεξία την αληθινή χαρά, μην την αναζητήσεις μάταια σ΄ άλλους δρόμους.

Πηγή της έχει τον Αναστημένο Λυτρωτή! Μόνο όταν αναστηθεί η ψυχή σου από τον βούρκο της αμαρτίας, θα αποδεχθεί και το μήνυμα της Αναστάσεως, που ο ίδιος ο Κύριος δίνει ως ευχή και Χάρη...


Χ Α Ι Ρ Ε Τ Ε !

[=Να είστε χαρούμενοι] (Ματθ. 28, 9)