Κυριακή 5 Απριλίου 2015

ΝΥΜΦΙΕ ΜΟΥ... ΣΕ ΑΓΑΠΩ!!!

ΝΥΜΦΙΕ ΜΟΥ... ΣΕ ΑΓΑΠΩ!!!

Σήμερα τίποτα άλλο δεν θέλει ο Νυμφίος. Απλά δυο λόγια αγάπης βγαλμένα μέσα από την καρδιά. Σήμερα θα κοιτάξει το χτυποκάρδι μας! Το χτυποκάρδι της καρδιάς! Το χτυποκάρδι του έρωτα! Το χτυποκάρδι των παιδιών Του! Γι’ αυτό μια κουβέντα μόνο να Του πείτε:
«Νυμφίε της ψυχής μου, Σ’ αγαπώ!».
Αυτή είναι η πιο ωραία γλυκιά προσευχή σήμερα στον Νυμφίο! Είναι η προσευχή που και οι Άγγελοι ζηλεύουν! Αλλά είναι η προσευχή που δίνει χαρά στον Πατέρα, όταν θα βλέπει ότι ο Γιός Του θυσιάστηκε και τα παιδιά Του το αποδέχτηκαν. Ο καθένας από σας δέχεται την υπέρτατή Του θυσία και η κάθε μια ψυχή Τον καλεί πλέον από τώρα και στο εξής δικό της Βασιλιά.

Σήμερα αξίζει τον κόπο, ο καθένας να πει:
«Βασιλιά της καρδιά μου, Ιησού! Θεέ της καρδιάς μου Ιησού! Αναπνοή της καρδιάς μου Ιησού! Ουρανέ της καρδιά μου Ιησού! Βασιλιά μου, από σήμερα Εσύ θα είσαι για μένα το παν!».
Σήμερα αυτή η προσευχή, αυτή η υπόσχεση, θα είναι η πιο ωραία προσφορά στον Βασιλιά του παντός και της δικιά μας της καρδιάς.
Εύχομαι τώρα που θα ψάλουν οι ψάλτες, να έρθετε όλοι να Τον φιλήσετε και να αφήσετε τα δικά σας μύρα, μαζί με την αγάπη της καρδιάς και τα λουλούδια που Του φέρατε.

Από σήμερα όμως η πιο ωραία προσφορά θα είναι, να αλλάξει και η δικιά μας η ζωή! 


Σήμερα αξίζει να αλλάξουμε ζωή! 
Σήμερα αξίζει να Τον έχουμε Βασιλιά μας! 
Σήμερα αξίζει να Τον λέμε συνέχεια Βασιλιά μας! 
Σήμερα αξίζει ποτέ να μην Τον βγάλουμε σαν Βασιλιά από την καρδιά μας! 
Γιατί, Αυτός, ο Βασιλιάς μας και Γιός μας και Θεός μας, θα είναι Εκείνος, που όταν μια μέρα κλείσουμε τα μάτια μας σε αυτή τη γη και θα πετάξει η ψυχή μας στον ουρανό, φερμένη από τον φύλακα Άγγελό μας, μπροστά μας θα Τον δούμε και θα μας πει: «Καλώς ήρθες παιδί Μου! Καλώς ήρθες κοριτσάκι Μου! Καλώς ήρθες αγοράκι Μου! Αυτή την Βασιλεία των Ουρανών, την ετοίμασα για σένα, για να σου την χαρίσω παιδί Μου. Όπως εσύ Με δέχτηκες σαν Βασιλιά της καρδιάς σου, έτσι και Εγώ τώρα σαν βασίλισσά Μου, σαν βασιλόπουλό Μου, θα σε αφήσω στο ουράνιό Μου Βασίλειο».

Σήμερα είναι η ώρα που υπογράφετε το συμβόλαιο της Βασιλείας:
Εμείς σαν δικά Του παιδιά και Εκείνος σαν δικός μας Βασιλιάς.
Εύχομαι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, από σήμερα να μην ξεχάσετε ποτέ να Τον φωνάζετε: 
«Γλυκό Πατέρα και Βασιλιά! Θεέ της καρδιάς μου! Βασιλιά της καρδιάς μου! Πατέρα της καρδιάς μου!».

Γιατί αυτά που θα Του πείτε τώρα, θα τα ακούσετε μια μέρα, όταν θα έρθει ο Ίδιος να σας πάρει στην δικιά Του αγκαλιά. Εκεί θα ακούσετε να σας φωνάζει με τα ίδια λόγια, που Τον φωνάζετε τώρα εσείς.

«Βασιλιά μου» Τον φωνάζετε; «Βασίλισσά Μου», «βασιλόπουλό Μου» θα σας πει.

«Πατέρα μου», Τον φωνάζετε; «Γιέ Μου» και «κοριτσάκι Μου γλυκό», Εκείνος θα σας πει.

«Θεέ της καρδιάς μου», Τον φωνάζετε; «Παιδάκι της καρδιάς Μου, Εκείνος θα σου πει.

Σήμερα αρχίζει για τον καθένα μας, ο πιο ωραίος δρόμος για την κατάκτηση της Ουράνιας Βασιλείας, που αρχίζει με την αγάπη και θα τελειώσει με την αγάπη. Μόνο που σήμερα την αγάπη μας θα την δείξουμε με δυο απλοϊκούς τρόπους: Με το να αφήσουμε τα όμορφα λουλουδάκια που μαζέψατε από τους αγρούς μπροστά στο Άγιο Του Πρόσωπο, αλλά και το δικό μας το γλυκό φιλί που θα του λέει:

«Νυμφίε της ψυχής μου, Σ’ αγαπώ».

Η χάρις του Θεού να σας ευλογεί όλους! Αμήν.

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)