Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

ΖΗΤΑ ΣΥΓΝΩΜΗ!


ΖΗΤΑ ΣΥΓΝΩΜΗ!

Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι κανένας πατέρας όσα λάθη και να του πεις, δεν σε πετάει έξω από το σπίτι. Μόνο θα σε συμβουλεύσει «ΣΥΓΝΩΜΗ, ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ» και αμέσως είναι έτοιμος να σε βοηθήσει!
Να πεις την λέξη αυτήν την θεϊκή, την λέξη αυτήν την ουράνια, την λέξη αυτή που ενώνει Ουρανό και Γη, τη λέξη «ΣΥΓΝΩΜΗ».

-Έπεσες γιέ Μου;
-Έπεσες κόρη Μου σε λάθος;
Πήγαινε εκεί, στο εικόνισμα του Χριστού μας, γονάτισε και πες:
«Συγνώμη, Πατέρα μου, που σήμερα από ανθρώπινη αδυναμία έκανα αυτό το λάθος».
-Θύμωσες, φώναξες, είδες ότι έβγαλες από μέσα σου τα δαιμόνια του πάθους;
Πήγαινε αμέσως, γονάτισε και πες:
«Συγνώμη, Μπαμπά μου, γιατί σήμερα θύμωσα, γιατί σήμερα νευρίασα, γιατί σήμερα οργίστηκα».
-Νομίζετε ότι το δαιμόνιο που σε έκανε να φωνάξεις και να θυμώσεις, αντέχει να σε δει να πας να γονατίσεις;
Θα επιμείνει αρκετά, γιατί θέλει να σε κερδίσει, αλλά στο τέλος θα δει, ότι εσύ το έχεις βάλει αμανάτι συνέχεια να ζητάς συγνώμη. Να ξέρετε ότι στο τέλος δεν θα αντέξει, θα φύγει.

-Είδες ότι οι πονηροί σου λογισμοί σε παιδεύουν και πέφτεις και γονατίζεις συνέχεια σε αδυναμίες, γιατί τα δαιμόνια των κακών λογισμών σε βασανίζουν;
Τρέξε γρήγορα στην εικόνα, γονάτισε εκεί και πες:
«Πατέρα μου Ουράνιε, Σε παρακαλώ, Σε ικετεύω, βοήθησε με».

Στη συνέχεια πήγαινε σ’ έναν πνευματικό πατέρα και ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ ΤΑΠΕΙΝΑ.
-Νομίζετε ότι θα αντέξουν πολύ τα δαιμόνια αυτά, να σε ακολουθούνε;
Όχι, γιατί την ώρα που γονατίζεις, στέλλει ο Θεός Αγγέλους να τιμωρήσουν τον δαίμονα που σε βασανίζει! 



(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου