Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

ΤΙ ΤΡΑΓΙΚΟ… ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΟΛΑΣΤΗΚΕ Ο ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ…




ΤΙ ΤΡΑΓΙΚΟ… ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΟΛΑΣΤΗΚΕ Ο ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ…



Δεν Με πληγώνουν τα λάθη σας!

Με πληγώνει η αμετανοησία σας!

Δεν Με πληγώνουν τα παραπτώματά σας!

Με πληγώνετε όμως, όταν δεν γονατίζετε να πείτε «συγνώμη, Πατέρα Μου»!



Και δυστυχώς μας λέει ο Θεός, μένετε πολλές φορές τόσο πονηρά κρυμμένοι, πίσω από λέξεις ψεύτικες, που ούτε κι εσείς δεν το καταλαβαίνετε, με αποτέλεσμα πιο πολύ προδίδετε Εμένα και ασπάζεστε τον Εωσφόρο. Μάλιστα, πιο πολύ Με στεναχωρούν οι άνθρωποι, που βρίσκονται μέσα στον χώρο της Εκκλησίας, που είναι οι εκλεγμένοι υπηρέτες Μου, που θα περίμενε κανείς να ζητούσαν μετάνοια, να Μου αφήσουν την καρδιά τους, όμως ακόμα και οι πιο πολλοί από αυτούς δεν το κάνουν.

Αλλά, ούτε και αυτοί που έρχονται στο ναό Μου, όλα εσείς τα παιδιά Μου, για να προσευχηθείτε, δεν έχετε καθόλου στην καρδιά σας την μετάνοια και κάνετε αυτό που έκανε ο Φαρισαίος.



Ξέρετε που αμάρτησε ο Φαρισαίος;

Ξέρετε σε τι αμάρτησε ο Φαρισαίος;

Μέσα στον ναό Μου δεν ήτανε, που ήλθε δήθεν για να Με ευχαριστήσει;

Μέσα στον ναό Μου δεν ήλθε, για να Μου πει:

«Δες εγώ, Θεέ μου, τι κάνω για Σένα; Ελεημοσύνες, νηστείες και άλλα πολλά, αλλά δεν είμαι σαν τον άλλον!!!



Και εσείς το ίδιο κάνετε.

Αφήσατε το στόμα σας αφύλαχτο, να κρίνει και να κατακρίνει τους συνανθρώπους σας, συγκρίνοντας τους πάντα με τις δήθεν δικές σας αρετές.  



ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑΟ ΜΟΥ ΚΟΛΑΣΤΗΚΕ Ο ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ!

Μέσα στον ναό Μου έχασε την ψυχή του!

Μέσα στο ναό Μου από εγωιστική αφροσύνη, έχασε το πιο πολύτιμο μαργαριτάρι, την ψυχή του.



Και σεις έρχεστε πολλές φορές μέσα στο ναό Μου και αντί να έλθετε με μετάνοια, με ταπείνωση, με διάθεση αλλαγής, να αλλάξετε ζωή, να Μου δώσετε χαρά, Με πληγώνετε ακόμα πιο πολύ….  


Μα, ακόμα πιο πολύ Με πληγώνετε, όταν Εγώ σας χαρίζω τα πιο πολύτιμά Μου δώρα, που είναι το Σώμα και το Αίμα του Γιού Μου, λέει ο Θεός, και σεις τα προσβάλετε και αυτά, γιατί τα παίρνει μια καρδιά γεμάτη κακία, γεμάτη μίσος, γεμάτη φθόνο, γεμάτη ασπλαχνία...


(απόσπασμα από απομαγνητοφωνημένο κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)